Blog Post

Helpdeskmedewerker, 's-Hertogenbosch

  • door START -IT
  • 07 okt., 2018

Voor diverse opdrachtgevers in omgeving 's-Hertogenbosch zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Helpdeskmedewerker ICT die fulltime beschikbaar is. Jouw taken bestaan hoofdzakelijk uit: het zorg dragen voor de juiste afhandeling van 1e lijns calls die binnen komen op de Servicedesk of per e-mail. Aannemen, registreren en oplossen van incidenten (bijv. programma Topdesk).

Functie-eisen

  • Minimaal MBO niveau 3 of 4 diploma
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring binnen ICT;
  • Flexibele instelling: geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Kennis van werken met Topdesk is een pré

Arbeidsvoorwaarden

  • Marktconform salaris
  • Doorgroeimogelijkheden (training en coaching door ervaren trainers)
  • Werken binnen een groeiende en succesvolle organisatie
  • Werk voor langere tijd
Soort dienstverband: Voltijd

Interesse? Solliciteer dan direct via onderstaande button of stuur een e-mail naar info@startit-uitzendbureau.nl

Share by: